Så kom om ni kan, kom om ni vill



Gaah. Ytterligare en till blogg. Eller den här är gammal. Men samtidigt ny, eftersom jag raderat allt och börjat om. Löjligt med blogg, kanske det, men det är härligt att skriva av sig. Det behöver nog alla göra då och då.

Alltså. Ja. Hej. Eller vad säger man?!
Dagen har spenderats med Katarina och Mikaela.
Gårdagen på Skansen. Hela dagen. Men det var väldigt
trevligt. Håkan var bra, yes. Men Miss Li. Jag dör.
Det var så vackert, fint, underbart, otroligt.
Efter hennes framträdande så satt jag stilla,
kunde knappt röra mig. Hon är cnxmzp<so. Bra.
Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva hennes
musik. Woa. Allt var väldigt vackert. 

Pussochadjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0